marketsquare

About Marketsquare

Founded in '93 and partner owned since '19. 40 employees ensure integration within BTC and BTB across all communication surfaces and media. We have long, close customer relationships and know the importance and value of having senior competencies within all business areas.

Short and sweet

Action builds brands

The approach that ensures short-term results while strengthening the brand

 

Good relationships are not something you can pay for. But all the actions of the brand can either strengthen it or weaken it. Unfortunately, far too many brands have too unambiguous a focus on the measurable activities and too little on the emotional relationship. But if you find the balance between the short-term sales and the long-term branding, you can both maintain the relationship and strengthen the brand’s position. It is no longer enough just to say ‘buy me’ as a brand. In today’s marketplace, customers must see, feel and experience the brand’s actions. Only there do they build a relationship if the brand clearly deserves the interest and trust of consumers.

Friends of Marketsquare

Get in touch

We are here to talk

Jens Thrane-Møller

CEO / Partner

Mere om Jens

Jens Thrane-Møller

CEO / Partner

Uddannet Cand.merc. i strategisk planlægning, marketing og med karrierestart i retail, som marketingansvarlig for B2B og B2C brands.

Jens gik ind i bureaubranchen, som kontaktdirektør hos Saatchi & Saatchi og senere adm. direktør hos Republica. Efter et par år som strategikonsulent med speciale i forretningsudvikling vendte Jens i 2008 tilbage til branchen som adm. direktør hos Marketsquare. Han er efterspurgt foredragsholder og har haft flere tillidshverv bl.a.: Bestyrelsesformand for Den Danske Reklameskole og for Dansk Markedsføring, medlem af Repræsentantskabet i Dansk Markedsføring og bestyrelsesmedlem i Detailforum.

Jens bor i Charlottenlund er gift og har 3 børn. Fritiden bruges helst på oplevelser og rejser med familie og venner, eller storsvedende på en mountainbike i skoven.

Camilla Flindt Hjælmhof

COO / Partner

Mere om Camilla

Camilla Flindt Hjælmhof

COO / Partner

Camilla er uddannet cand.scient.soc i Public Relations, og indledte de første 10 år af sin bureaukarriere hos Saatchi & Saatchi og Republica. Herefter blev det til 7 år på kundesiden med ansvar for marketing, kommunikation, PR og ledelse, indtil hun i 2013 kom til Marketsquare. Hun har arbejdet med kunder indenfor bl.a. dagligvarer, medier, benzin- og olie, shoppingcentre, NGO’er, spiludbydere, tobak, skønhed, livsstil, børn, bank, forsikring og sport.

Camilla er gift, har 2 børn og bor i Rungsted. Hun bruger sin fritid på familien, venner, sport, kunst, og rejser, og så kan hun slet ikke undvære at læse sin daglige avis. Af den trykte slags vel at mærke.

David Asmussen

Creative Director

Mere om David

David Asmussen

Creative Director

David har en mangeårig karriere i branchen bag sig og kommer senest fra en stilling som kreativ direktør hos Orbit Red. David trådte sine kreative barnesko på bureauerne Leo Burnett, Euro RSCG og blev i 2008 kreativ direktør på JWT. På hylden står der både design-, digitale-, craft’s, advertising og direct-priser. David har desuden været ekstern lektor og censor ved DMJX (Danmarks Medie- og Journalisthøjskole) samt siddet i Creative Circle’s bestyrelse i en lang årrække som juryformand. David har leveret integrerede kampagner for brands, retailere og servicevirksomheder til det danske, skandinaviske og globale marked.

David er gift, har to teenagere og bor på Østerbro. Fritiden bruger han i det svenske sommerhus eller på at sejle skærgården tynd.

Mikkel Wendelboe

Digital Director

Mere om Mikkel

Mikkel Wendelboe

Digital Director

Mikkel er bureauets digitale direktør. Han er uddannet på Den Grafiske Højskole (nu DJMX) og har i 15 år arbejdet med digital forretningsudvikling.

I 2007 startede han det digitale bureau, Mediafriends, som i fem år var leverandør af digitale ydelser både til direkte kunder og for en lang række større reklamebureauer. Ét af disse bureauer var Sunrise, hvor Mikkel kom ind som partner i 2012 og her fik han ansvaret for at udvikle bureauets digitale profil og kompetencer. Mikkel har bl.a. også været med til at udvikle den digitale SaaS-løsning Zuuvi, og han sidder i juryen til Danish Digital Awards.

Privat bor Mikkel i NV med Miriam og to børn. I fritiden producerer han musik med vennen Morten under navnet, Soulmagic – ligesom han i mere end 25 år har spillet som DJ.