Artikler - Nyhed

toggle

Fremtiden er ikke det eneste, vi deler

Forestil dig en verden, hvor støj, trafikbelastning og forurening ikke eksisterer i byerne. Forestil dig en verden, hvor man fokuserer på at dele tingene i stedet for at eje mere og mere. Det er den verden GreenMobility arbejder på at skabe.

GreenMobility er nemlig mere end blot en delebilsordning. Det er en ny måde at tænke transport på. Og måske vigtigst af alt er GreenMobility katalysator for ændret adfærd. Ændret adfærd i forhold til vores holdning om at eje bil. I forhold til vores holdning til elbiler. Og måske også vores måde at køre bil på.

Og i en tid hvor de larmende fossilbiler og vanvidskørsel i trafikken stadig huserer – samtidig med at der bliver færre og færre p-pladser – går GreenMobility nu forrest i kampen for en kultur ændring.
 
Med en simpel ide om at udstille den forældede fossilbilsmentalitet og et lige så præcist budskab – er det ikke på tide, at vi skifter mig mig mig-kulturen ud med os-kulturen? – fik GreenMobility-brandet ny taletid i en bredere målgruppe.

Det handler jo netop ikke kun om mindre støj i bybilledet – det handler om færre biler, mindre forurening og faktisk også måden, vi opfører os på i trafikken.

Det er god stil at køre lydløst. Og det er god stil at dele. 

  • 130.000 private biler i København i dag
  • Gadeparkering optager 12% af byens areal
  • Biler i byen holder i snit stille 95% af tiden
  • Forventning om 700.000 flere biler i DK i 2030
  • 110 internationale eksperter anslår, at delebiler i 2030 vil kunne erstatte 40% af bykørsel

For mere information kontakt David Asmussen på [email protected] eller mobil +45 5353 8914.

Del på

Andre artikler

Kreativ direktor David Asmussen
Artikel: Nyhed
Prisvindende kreativ direktør til Marketsquare
> Læs artikel
Artikel: Nyhed
To førstepladser i MyImage analysen – igen.
> Læs artikel
q8 ny kunde marketsquare
Artikel: Nyhed
Efter et bureauudbud har Q8 valgt Marketsquare som nyt reklamebureau.
> Læs artikel

Få flere artikler hver måned

Hvert kvartal giver vi dig stof til inspiration og refleksion indenfor branding og aktiverende marketing. Tilmeld dig vores nyhedsbrev her