toggle
Meny vi holder af mad - logo i hvid

5 år som ingen andre

Opgaven

MENY har eksisteret i Danmark i 5 år og har flere end 100 butikker fordelt over hele landet. Det ønskede MENY at fejre med et brag af en jubilæumskampagne, der samtidig skulle være startskuddet til en ny kommunikationsplatform for MENY.

Løsningen
MENY har fra kædens introduktion i Danmark været et madmekka med kompetent personale, som er specialister inden for hver deres fagområde – herunder egen slagter, vinhandler, fiskeafdeling og frugt- og grønthandler.

Med udgangspunkt i MENYs stærke kernefortælling og unikke position i markedet skabte Marketsquare en kommunikationsplatform, der med glimt i øjet og en kærlig albue til konkurrenterne i markedet formår både at brande MENY og samtidig rumme de taktiske budskaber, der er afgørende for salgstallene i en dagligvarekæde.

Første kampagne på den nye kommunikationsplatform var jubilæumskampagnen ”MENY 5 år som ingen andre”, der gav MENY den markante stemme, som kæden fortjener.

Kanaler

TV, radio, POS, annoncer, outdoor, online, Social Media og tilbudsavis.

Lad os mødes

Book Nu