
Et brand med et stort fodboldhjerte
Opgaven
I forbindelse med VM i fodbold i 2018 kunne Sportmaster præsentere Danmarks største sortiment og udvalg af spillertrøjer og fan-gear og kæden ønskede en kampagne, der både kunne understøtte dens ”Vild med sport” position og gøre Sportmaster til danskernes foretrukne destination for indkøb af al det udstyr, man som ægte fan har brug for i løbet af en VM-slutrunde.
Løsningen
Vi udviklede en kampagne, der viste Sportmaster som et ægte fodboldbrand, der var klar til at stå sammen med de danske fans og det danske landshold hele vejen før og under slutrunden. Vi tog afsæt i indsigten i alle de følelser, der er på spil under en slutrunde, og at når alt kommer til alt, så er der egentlig intet andet der tæller i sådan en periode for en ægte fan. Kampagnen kørte på tværs af platforme fra guerilla til busser og skabte synlighed i bybilledet og blev aktiveret via bl.a. sociale medier.
Kanaler
TV, print, outdoor, online, Social Media, guerilla, instore, nyhedsbrev



MARKETSQUARE SHOPPER INSIGHTS:
af alle kunder søger på nettet, inden de køber sportsudstyr.