toggle
Logo af Rosengårdcentret i Odense valgte Marketsquare som reklamebureau

Et unikt fynsk community

Opgaven

Med sine godt 160 butikker er Rosengårdcentret i Odense et af Danmarks største shoppingcentre. Da centret blev købt af en stor tysk koncern, der bl.a. investerede i renovering og ombygning, ønskede man udvikling af både visuel identitet, brand perception og centrets online og social media tilstedeværelse, og derfor skulle der udvikles en helt ny platform for Rosengårdcentrets kommunikation.

Løsningen

Vi udviklede en ny visuel identitet, der på tværs af alle platforme skaber genkendelighed i forhold til andre centre. Herudover udviklede vi det kreative koncept ”En del af din dag, hver dag”, der tydeliggør, at uanset tidspunkt, anledning eller udfordring, så er der altid inspiration og løsninger at hente i Rosengårdcentret på alt fra boligindretning og mode til et måltid mad. Ét af omdrejningspunkterne for kommunikationen er det meget aktive community, der er blevet opbygget på Facebook.

Kanaler

Instagram aktivitet fra Rosengårdcentret i Odense
Facebook aktivitet fra Rosengårdcentret i Odense
275

Med en klar strategi og daglig udvikling af målrettet content har vi på 2 år vækstet Rosengårdcentrets Facebook side med 275% – fra 16.000 til 44.000 følgere.

Lad os mødes

Book Nu