marketsquare

Kunde

MENY

Kampagne

5 år som ingen andre

5 år som ingen andre

MENY har eksisteret i Danmark i 5 år og har flere end 100 butikker fordelt over hele landet. Det ønskede MENY at fejre med et brag af en jubilæumskampagne, der samtidig skulle være startskuddet til en ny kommunikationsplatform for MENY.

Kampagne til 100 butikker

Den nye kommunikationsplatform skulle være så rummelig, at der var plads til såvel taktiske budskaber som rendyrket branding.

Multichannel-kampagne

Takket være den unikke tone of voice er MENY letgenkendelig på så forskellige medier som tv, radio, POS, annoncer, outdoor, online, Social Media og tilbudsavis.

Rebranding som ingen andre

Første kampagne på den nye kommunikationsplatform var jubilæumskampagnen ”MENY 5 år som ingen andre”, der gav MENY den markante stemme, som kæden fortjener.

 

Se MENY’s nye brand identitet her 

Med madarbejderne i fokus

MENY har fra kædens introduktion i Danmark været et madmekka med kompetent personale, som er specialister inden for hver deres fagområde – herunder egen slagter, vinhandler, fiskeafdeling og frugt- og grønthandler. Dem gjorde vi til heltene i fortællingen om MENY.

Med udgangspunkt i MENYs stærke kernefortælling og unikke position i markedet skabte Marketsquare en kommunikationsplatform, der med glimt i øjet og en kærlig albue til konkurrenterne i markedet formår både at brande MENY og samtidig rumme de taktiske budskaber, der er afgørende for salgstallene i en dagligvarekæde.

P som i Purpose

Næste case