marketsquare

Kunde

MENY

Kampagne

Til Kamp For Bedre Mad i Kassen

Så er det nu venner!

Sultne børn går til kamp mod deres forældre i samarbejde med MENY.

Gladpakke

Gennem børnenes egne historier om hvor meget madpakken rent faktisk fylder i et skoleliv, fik vi sat fokus på behovet for ny madpakkeinspiration.

Kombinationen af børn, der ønsker sig en ny spændende madpakke og travle,
fantasiforladte forældre, går ikke rigtig op.
Derfor ville MENY gennem en kampagne i forbindelse med skolestart i august gøre opmærksom på, at der altid er masser af inspiration og gode, nemme opskrifter at hente hos MENY.

Vi skabte ”Gladpakke”-kampagnen, hvor målgruppen er forældrene, men
hvor vi ser situationen fra børnenes synspunkt og lader dem gå til kamp
for bedre mad i kassen. Gennem børnenes egne historier om hvor meget
madpakken rent faktisk fylder i et skoleliv, fik vi sat fokus på behovet for ny
madpakkeinspiration. I centrum af kampagnen var en contentfilm, der kørte
på Social, og som ledte trafik til MENY.dk, hvor forældrene selv kunne teste,
om de skulle være blandt dem, der kunne have behov for nye madpakkefif.

Madglæde ad libitum

Næste case