marketsquare

Kunde

youSee

Opgave

Busreklame

Når bussen ruller, går internettet i stå

Vi kender alle sammen den frustrerende følelse af at vente foran en skærm. Vi bander, når den regnbuefarvede badebold roterer, og når vores yndlingsserie hakkes i stykker af dårligt internet.

Indsigten på outdoor

Buslinje 26 og 27 mindede dig om alle de gange, du har fået spat af de mange ekstra cliff hangers, som en ustabil internetforbindelse lægger ind i dine yndlingsserier- og film.

Den fuldfolierede højreside fra youSee er seneste bud på Out of Home Medias Outdoor Stafet, hvor københavnske bybusser omdannes til kreative reklamepladser.

Ifølge Henrik Sørensen, Out of Home Media, så er medievalget, effekten og opmærksomheden i gadebilledet samt budskabet på genial vis kombineret via en integration af bussens baghjul i eksekveringen.

En optimal anvendelse af Danmarks største og mest synlige outdoor reklameflade, der med enkle virkemidler illustrerer en situation, som vi alle kender fra vores hverdag, slutter Henrik Sørensen.

Coronakrisen gjorde os mere afhængige af stabilt internet

Hos youSee er man særligt begejstret for den kreative indsigt bag buslangsiden, fordi
den spiller på to af youSee’s største styrker som internetudbyder: Ekstraordinært hurtigt internet og adgang til masser af film og tv-serier oveni. Kampagneleder hos youSee, Julie Fick, siger:

”Under corona-nedlukningen blev det tydeligt for mange, hvor afgørende et stabilt internet er for, om man har en god arbejdsdag derhjemme. Og samtidig kan vi se, at vores store udvalg af tv-underholdning sørgede for hyggen rundt i stuerne om aftenen.”

New website in port