Kunde

Securitas

Opgave

International digital leadkampagne til SME

En kampagne om ingenting

Securitas er verdens førende sikkerhedskoncern, og er til stede i 47 lande verden over. Derfor siger de: Vi hjælper med at gøre din verden til et tryggere sted.

Opgaven

Ved hjælp af billedmateriale fra den internationale brandplatform skulle vi udvikle en digital leadkampagne til små og mellemstore virksomheder.

International kampagne

Kampagnen har kørt i både Danmark og Sverige, og versioneres nu til de tyske, franske og norske markeder.

This is what safety looks like

Det er svært at skabe interesse i en lavinteressekategori på sociale medier. Det er sværere, når billedsiden er givet på forhånd. Og det er rigtig svært, når settings er kedelige kontorlandskaber og mennesketomme lagerlokaler. Faktisk havde vi kun overskriften og lydsiden tilbage at lege med.

 

Så det gjorde vi.

 

Derfor købte Securitas en kampagne med overskrifter som ”Nothing happening can be good for business” og ”You can expect nothing from us”. Bygget på en indsigt om, at nogle gange er det bedste, der kan ske – ingenting.