
Nu kan danskerne trygt smile bredt
Opgaven
Da Dansk Tandforsikring blev lanceret på det danske marked, skulle danskerne lære et helt nyt digitalt forsikringskoncept at kende. Der skulle udvikles et website med en grundig beskrivelse, der skabte forståelse for konceptet samt mulighed for direkte køb. Kendskabet skulle opbygges primært gennem en lanceringskampagne på TV.
Løsningen
Vi skabte en kommunikationsplatform, der via en lanceringskampagne introducerede det nye tandforsikringsprodukt til danskerne, og åbnede deres øjne for et behov, de ikke vidste, de havde. Vores undersøgelser viste, at den største frustration var den uforudsete udgift i forbindelse med tandlægebesøg, og at incitamentet til at have en tandforsikring udelukkende er økonomisk tryghed. Denne indsigt blev grundlaget for en kampagne, der på klar og humoristisk vis portrætterede livet uden en tandforsikring.
Kanaler

DENIS LEWINSKY – CEO, DANSK TANDFORSIKRING
”Marketsquare er en god samarbejdspartner både til udvikling og daglig drift på tværs af kanaler samt løbende digital sparring”
