Ram hverdagen med Q-Aid

toggle
png hvid logo Q8

Ram hverdagen med Q-Aid

Opgaven

Som det eneste stationsnetværk i Danmark har Q8 et samarbejde med Starbucks on the go. Det betyder, at man på alle stationer altid kan tanke førsteklasseskaffe, og Starbucks og Q8 ønskede at hæve kendskabet til samarbejdet. Kampagnen skulle køre i eksterne medier og side om side med en kampagne på stationerne, der satte fokus på Q8s food sortiment.

Løsningen

Kampagnen skulle køre i forbindelse med skolestart i august, og vi baserede den på indsigten, at det kan føles hårdt og meget virkeligt, når hverdagen rammer efter en lang sommer med ferie, sol og lavt tempo. Vi udviklede ”Q-Aid” sættet – et hverdagsoverlevelseskit bestående af en Starbucks kaffe og en croissant til en pris, hvor alle kan være med, selv ovenpå en trængt ferieøkonomi, og vi kommunikerede ”når hverdagen rammer” gennem film og en key visual, der blev indrykket på en række forskellige digitale platforme.

Kanaler

Q8_Starbucks_ny_font_upscaled

KARINA BRYRUP – MARKETING MANAGER, Q8:

“Vi har fået lavet en kampagne, hvor vi gennem et taktisk budskab skal styrke kendskabet til vores samarbejde med Starbucks on the go. Som altid har Marketsquare været yderst professionelle i alt fra det strategiske arbejde til hele produktionen af kampagnen.”

Q8 rammer hverdagen med Q-aid, bid af kage. Reklame foto af Marketsquare
En bolle med ost i det kreative reklame koncept Q-aid udarbejdet for Q8 af Marketsquare
Q8 markedsføring af reklamebureauet Marketsquare
Kanelsnegle og kager for q8, fotoshoot produktion af Marketsquare

Lad os mødes

Book Nu