
Do not handle with care
Opgaven
Beklædning der både er funktionel og en fornøjelse at tage på er en vigtig del af hverdagen, også for håndværkere, og STARK tilbyder derfor et omfattende udvalg af arbejdsbeklædning. Det skulle kommunikeres til landets professionelle håndværkere og bidrage til at skabe præference og henlede opmærksomheden på STARKs store beklædningskatalog, som kan hentes i STARKs butikker.
Løsningen
Hver dag udfører håndværkere fysisk arbejde i al slags vejr, og derfor skal arbejdstøj fra STARKs leverandører kunne modstå lidt af hvert. Det dokumenterede vi med en kampagne under konceptlinjen “Do not handle with care”. I en stort anlagt actionfilm viser vi fællesskabet og hylder håndværkerne som helte, der under alle slags forhold møder på arbejde for at skabe noget til alle os andre. Filmen kørte i landets biografer som trailer til den nye James Bond film. I butikkerne blev den bakket op af et omfattende magasin, hvorfra håndværkerne kunne bestille al deres arbejdsbeklædning.
Kanaler

Tested by professionals
Filmen kørte i landets biografer som trailer til den nye James Bond film.

MARKETSQUARE SHOPPER INSIGHTS:
foretog deres indkøb i en fysisk butik, sidst de købte værktøj eller byggematerialer

