Så er du sikker

Apotekets logo som png med hvid skrift

Så er du sikker

Opgaven

Apotekets er apotekernes eget mærke inden for personlig pleje og sundhed, og sælges eksklusivt på landets apoteker. Produkterne fordeler sig over 23 produktkategorier – fra forkølelse over hårpleje og kosttilskud til anti-age. Der skulle udarbejdes et nyt kommunikationskoncept, der kunne skabe en klar profil i markedet og øge kendskabet til Apotekets som et selvstændigt brand.

Løsningen

Vi udviklede en kommunikationsplatform, der tager udgangspunkt i den troværdighed, som apotekerne om nogen kan claime. Apotekets er rene produkter, der virker, de følges altid på vej af et personale, der yder kvalificeret rådgivning, og så kan de fås til en pris, der gør dem til en relevant løsning for i det daglige. Apotekets repræsenterer gennemsigtighed – eller med andre ord, så behøver det ikke være indviklet at købe den rette pleje for med Apotekets, ”så er du sikker” hele vejen rundt.

Kanaler

Helt ærligt. Hvor svært skal det være?

MARKETSQUARE SHOPPER INSIGHTS:

73

af danskerne foretrækker at købe personlig pleje i en fysisk butik.

HANNE BUSKBJERG POULSEN – MARKETING- OG KAMPAGNECHEF, APOTEKERNES:

”Det er produktet, der visuelt er helten i kommunikationen for derigennem at øge kendskabet på tværs af alle 23 kategorier og kommunikere range.”

Apotekets så er du sikker

Lad os mødes

Book Nu