
Svigermødre? De skal bygges væk
Opgaven
STARK havde et ønske om at styrke sin position blandt private selvbyggere, og derfor skulle der udvikles et kommunikationskoncept primært rettet mod den målgruppe. Konceptet skulle forstærke kendskabet til STARK og positionere kæden som et sted for mænd, der går op i kvalitetsbyggeri. Sekundært skulle det evne at favne de professionelle håndværkere.
Løsningen
Vi udviklede ”Det skal bygges væk” platformen, der favner STARK’s DNA og kommunikerer deres kompetence inden for rådgivning og sortiment med humor og attitude. Konceptet skulle tale til mænds fællesskab med afsæt i indsigten om, at de ofte foretrækker konkrete løsninger på hverdagens problemer. Med hjælp fra STARK findes der ikke længere noget problem, der ikke kan bygges væk. Kampagnen blev udvidet til også at favne de professionelle håndværkere, der hurtigt tog ”Det skal bygges væk” sætningen til sig.
Kanaler

Tommy Nielsen – Reklamechef, STARK:
"Det skal bygges væk platformen ramte bulls-eye i både privatmålgruppen og blandt de professionelle håndværkere."

Award
STARK vandt Berlingskes Detailhandelspris i 2017 med ”Det skal bygges væk” konceptet