marketsquare

11.01.2022

Årets MyImage Bureau analyse er på gaden, og Marketsquare belønnes igen i år med en 1. plads i forståelse for kundernes forretning. Men det er en 3. plads i en helt anden kategori, der skaber størst stolthed.

3. år i træk:
Bedst til at forstå kundernes forretning

Årets MyImage Bureau analyse er på gaden, og Marketsquare belønnes igen i år med en 1. plads i forståelse for kundernes forretning. Men det er en 3. plads i en helt anden kategori, der skaber størst stolthed.

 

Knap 900 marketingansvarlige har deltaget i MyImage Bureau analyse 2022, og det har kastet fire top-5 placeringer i imagekategorierne af sig til Marketsquare:

 

#1: Forståelse for kundernes forretning

 

#3: Gode til forbrugerindsigt

 

#4: Gode til at analysere og anvende data

 

#4: Fleksible og agile

 

I analysen måles også på hvor tilfredse de enkelte bureauers kunder er, og her er Marketsquare med en 3. plads for første gang med i top-5.

CEO & Partner, Jens Thrane-Møller siger: 

”Vi sætter naturligvis stor pris på, at annoncørerne i markedet kontinuerligt anerkender os for nogle af de parametre, der er helt grundlæggende for vores tilgang til at skabe stærke, interessante løsninger. Men det er altså vores kunders mening, der betyder allermest for os. Det er dem, der for alvor kender os, det er dem, vi hver dag glæder os til arbejde sammen med, og det er deres tillid, der gør, at vi i fællesskab kan udvikle strategiske, kreative og digitale løsninger, der gør en positiv forskel for deres forretning.

At vi i år kommer ind på en 3. plads på mest tilfredse kunder i branchen, er for mig en stor, stor anerkendelse af alle vores medarbejdere. Og kender jeg dem ret, så er jagten allerede gået ind på at gøre det mindst lige så godt næste år.”