marketsquare

09.09.2020

Samarbejdet er skudt i gang med en ny kommunikationsplatform, der bliver foldet ud i MENY’s 5-års jubilæumskampagne.

MENY vælger nyt lead-bureau

Marketsquare bliver strategisk og kreativt lead-bureau

Dagligvarekæden MENY har valgt Marketsquare som nyt strategisk og kreativt lead-bureau. Samarbejdet er skudt i gang med en ny kommunikationsplatform, der bliver foldet ud i MENY’s 5-års jubilæumskampagne.

 

For 5 år siden var Marketsquare involveret i arbejdet med at introducere MENY-kæden i Danmark, og siden har bureauet udviklet trykt og digitalt content til MENY’s Spisetid, ligesom de har varetaget andre enkeltstående opgaver for MENY. Da Carsten Kure tiltrådte jobbet som marketingchef for MENY-kæden d. 1. marts 2020, var det opgaven at få udviklet en ny kommunikationsplatform, der i første omgang skulle eksekveres i forbindelse med kædens 5-års jubilæum. Carsten Kure valgte at give Marketsquare muligheden for at byde ind, og det har nu resulteret i, at Marketsquare er valgt som nyt strategisk og kreativt lead-bureau.

 

Carsten Kure siger:

”Stor indsigt i retail generelt og forståelse for dagligvaremarkedet specifikt er et must for at kunne arbejde med en kæde som os. Og så er det selvfølgelig helt afgørende, at man kan forløse al sin viden og strategiske indsigt på et højt kreativt niveau og dermed bidrage til at styrke vores brand. Jeg synes, at vi har fundet en partner i Marketsquare, der lever op til hele pakken. De har mødt os med et meget erfarent og kompetent team, hvor ikke kun den faglige sparring, men også kemien er i top.”

 

Carsten Kure fortsætter:

”Vores første fælles projekt omkring den nye kommunikationsplatform har været at folde den ud i forbindelse med MENY’s 5-års jubilæumskampagne, der løber over 10 uger. Her synes jeg, at vi får iscenesat, hvorfor MENY er som ingen andre – nemlig på grund af vores betjente afdelinger, vores sortiment, vores indkøbsoplevelse og det høje faglige niveau hos vores Madarbejdere.”

 

Camilla Flindt Hjælmhof, COO & partner på Marketsquare siger:

”Det skal ikke være nogen hemmelighed, at netop MENY længe har været på vores mentale liste over kunder, vi ville være ualmindeligt stolte over at få lov at arbejde helt tæt sammen med. At vi nu er valgt som lead-bureau er selvfølgelig en meget stor glæde for os. I et marked, hvor det meste synes at være et ræs mod bunden om pris, flest mulige kassescannere og færrest mulige medarbejdere, har MENY en række styrker, der reelt kan differentiere dem. Alle de gode historier er det fantastisk, at vi nu får lov til at være med til at formidle.”

 

Om det daglige samarbejde siger Camilla Flindt Hjælmhof videre:

”Det kan lyde banalt, men de samarbejder der baserer sig på gensidig tillid og åbenhed, kommer der altså de bedste løsninger ud af. Vi har en tæt, tæt dialog med Carsten og hans team, hvor begge parter kan være ærlige – både når noget er lige i skabet, og når noget er mindre godt. Og det gør det ikke bare mere givtigt, men også sjovere at arbejde sammen på den måde.”

 

”Det kan lyde banalt, men de samarbejder der baserer sig på gensidig tillid og åbenhed, kommer der altså de bedste løsninger ud af. Vi har en tæt, tæt dialog med Carsten og hans team, hvor begge parter kan være ærlige – både når noget er lige i skabet, og når noget er mindre godt. Og det gør det ikke bare mere givtigt, men også sjovere at arbejde sammen på den måde.”

 

For mere information kontakt Camilla Flindt Hjælmhof på [email protected] eller mobil +45 5136 2685.