Pisiniarfik betyder butik på Grønlandsk

KNI


Kunden:Grønlandsk identitet og detailhandel Kampagne:Kunden
Pilersuisoq er Grønlands største detailkæde og er ejet af KNI, der ligeledes er Grønlands største handels- og servicevirksomhed. KNI er en moderne virksomhed, der binder Grønland sammen med livsvigtige forsyninger. Polaroil, Neqi, Pisisa.gl og KNI Engros er sammen med Pilersuisoqs 66 butikker i porteføljen.
Kanaler:Kanaler & kampagneelementer:
Instore, print, outdoor, event, SoMe & website
Opgaven:Opgaven
At styrke formidlingen af Pilersuisoqs sortiment og øge markedsandelen i de større byer med afsæt i grønlandske værdier og kultur.
Løsningen:Løsningen
Vi skabte et nyt og gennemgående grønlandsk inspireret visuelt og indholds- mæssigt udtryk for tilbudsaviser, contentfilm og website. Vi øgede vægtningen af redaktionelt indhold i form af opskrifter, tips, o.l. Med det grønlandske sprog, kul- turen og værdierne som udgangspunkt øgede vi den lokale forankring og identitet og styrkede Pilersuisoqs position som Grønlands foretrukne dagligvarekæde.