Svigermødre? De skal bygges væk

STARK


Kunden:Det skal bygges vækKampagne:Vinder af Berlingskes Detailhandelspris 2017Kanaler:Kanaler & kampagneelementer:
TV, radio, online, SoMe, print, outdoor & instore
Opgaven:Opgaven
At udvikle et kommunikationskoncept primært rettet mod STARK’s privatkunder. Konceptet skulle forstærke kendskabet til STARK og positionere kæden som et særligt sted for mænd, der går op i kvalitetsbyggeri. Sekundært skulle markedsføringen favne de professionelle.
Løsningen:Løsningen
Vi udviklede ”Det skal bygges væk”, der favner STARK’s DNA og kommunikerer deres kompetence inden for rådgivning og sortiment med humor og attitude. Konceptet skulle tale til mænds sproglige fællesskab, med afsæt i indsigten om at mange mænd ofte foretrækker konkrete løsninger på hverdagens problemer. Med hjælp fra STARK findes der nu ingen problemer, som ”ikke kan bygges væk”. Kampagnen blev udvidet til også at omfavne B2B-kunderne og har på alle parametre haft stor gennemslagskraft for STARK.