Ny købsadfærdNye krav til retail


Gratis upgrade om ændringer i købsadfærd og nye krav til retail.

Tirsdag den 26. september 2017 fra kl. 8:30 – 12:00.
Store sal, Berlingske Media
Pilestræde 34
1147 København K

Købsadfærden i dansk detailhandel er under hastig forandring. Hvor bevæger kunderne sig hen, hvad er tendensen og hvad får det af konsekvenser for netop din branche? Med afsæt i et dugfriskt Shopper Insight Studie 2017, om de danske retailkunder og deres købsadfærd, vil det glæde Marketsquare at se dig til gratis seminar.

Agenda

Check-in & morgenkaffe.

Velkomst og introduktion.

Adm. direktør Jens Thrane-Møller, Marketsquare A/S.

Jens Thrane-Møller giver et aktuelt indblik af købsadfærden i både e-handel og i de fysiske butikker, koblet med generelle trends. Og går tæt på kundernes syn på indkøbsoplevelsen og perspektiverer den nye viden, i forhold til detailhandlens aktuelle marketingopgave.

Adm. direktør Per Nyborg, ICP A/S.

Få ekspertens bud på, hvordan e-handlen vil ændre dansk handel for altid. Og hvad det har af konsekvenser for butikkernes fremtidige lokalisering. Institut for Center-Planlægning præsenterer to scenarier for e-handelens udvikling og dens indflydelse på butiksstrukturen i Danmark frem mod 2030.

Adm. direktør Jens Høgsted, Sportmaster.
Sportmaster er en af Danmarks absolutte frontløbere, når det gælder omnichannel købmandsskab på hele kunderejsen. Mød hjernen bag strategien og succesen og få indblik i tankerne bag Sportmasters 360 graders retailoplevelse, med den aktive kunde i centrum.

Digital direktør Søren Bo Stendahl, Marketsquare A/S.
Medarbejderne i frontlinjen bliver stadig vigtigere for kundeoplevelsen. Employee Advocacy giver nye muligheder for at styrke virksomheden og ikke mindst retaileres branding, loyalitet og troværdighed gennem medarbejdernes engagement på sociale medier. Hør hvordan man kommer i gang og får succes, med medarbejderne i den digitale frontlinje

Livsstilsekspert og konceptudvikler Gitte Madsen, Marketsquare A/S.

Livsstilsekspert og konceptudvikler Gitte Madsen giver et humoristisk gå-hjem-bud på hvad vi danskere vil have ud af vores shoppingoplevelse i dag. I en fragmenteret hverdag er jagten på fællesskab mere intens end nogensinde før, samtidigt med at vi gerne vil fremstå som unikke og særlige individer. Jagten på det perfekte liv ligger potentielt i hvert et køb, og vi kunder ved præcis hvad vi vil have, hvor og hvornår vi vil have det… næsten.

Tak for i dag & på gensyn.

Tilmeld dig her

Der er kun et begrænset antal pladser til rådighed. Kontakt os derfor, hvis du har kollegaer eller medarbejdere, der ønsker at deltage.

Vi glæder os til at se dig.

Med venlig hilsen

Jens Thrane-Møller
Adm. direktør
Marketsquare A/S

Shopper Insights

Berlingske konferencesal

Pilestræde 34
1147 København K

Tirsdag 26. September
Kl 8:30 til 12:00