[marketsquare_animationshh name=”social-levende-organismer”]

Digitale løsninger er levende organismer, der hele tiden udvikler sig.

Hos Marketsquare udvikler vi strategier og løsninger til alle digitale kanaler fra websites, landingpages og apps til nyhedsbreve og displaybannere. Vi arbejder målrettet med SEO, leadgenerering og konvertering, måler løbende vores indsatser og justerer dem ”on air”, for bedst muligt at opfylde de konkrete KPI’er.

Vi arbejder aktivt med kunderejsen, hvor målgruppen i dag konstant bevæger sig mellem online og offline tilstedeværelse. Digitalt analyserer og optimerer vi købsflowet løbende. Marketsquare anskuer således digitale løsninger som levende organismer der hele tiden udvikler sig. Derfor skal de ideelt set løbende ”fodres og plejes” gennem iterativ digital optimering – i samspil med kundens marketingansvarlige.

MSQ-Ydelser-Digital-Digital strategi-de-3-faser

I den digitale strategi arbejder vi ud fra tre faser

I alle faser af den digitale strategi er analytics og viden om brugernes adfærd nøgleord for succes, og forskellige taktikker bliver aktiveret. Vi måler på alle vores aktiviteter for løbende at kunne forbedre, optimere og rapportere.

Den indledende fase

Nogle gange vil den indledende fase handle om at skabe trafik til en landingpage, et site eller en app. Andre gange vil det være direkte kommunikation med slutbrugeren, der hvor de bevæger sig, f.eks. på sociale medier, nyhedssider eller søgemaskiner. Således arbejder vi med, at den indledende fase kan være et mix af engagement, formidling, annoncering og søgeresultater, eller noget helt fjerde.

Den oplevende fase

Den oplevende fase i den digitale strategi omhandler den oplevelse, vi giver slutbrugeren. Slutbrugerens oplevelse af brandet starter allerede ved første touch-point, og konsistens og samhørighed mellem kanaler, kampagner og udtryk er afgørende.

Essensen af den oplevende fase går ud på at informere, underholde og inspirere slutbrugeren på en måde, der sikrer den ønskede konvertering. Vores inhouse content produktion har en væsentlig rolle i den oplevende fase og content er en vigtig del af SEO-strategien.

Den opfølgende fase

Den opfølgende fase drejer sig om behandlingen af vores indsamlede viden om slutbrugeren. Det kan ske gennem opsatte trickers i form af nyhedsbreve eller mere detaljeret adfærdsbaseret automation marketing. Retargeting kan være et irritationsmoment, men gøres det intelligent, effektivt og spændende bliver det relevant for brugeren.

Suzanne Remillard Client Service Director
Suzanne Remillard Client Service Director

Suzanne Remillard

Client Service Director

M +45 4030 3512
[email protected]

Marketsquare Medarbejdere CEO & Owner Jens Thrane-Møller
Marketsquare Medarbejdere CEO & Owner Jens Thrane-Møller

Jens Thrane-Møller

CEO & Partner

M +45 2084 6473
[email protected]

Marketsquare Medarbejdere COO & Owner
Marketsquare Medarbejdere COO & Owner

Camilla Flindt Hjælmhof

COO & Partner

M +45 5136 2685
[email protected]

Marketsquare Medarbejdere Client Service Director
Marketsquare Medarbejdere Client Service Director

Jeppe Bo Ebstrup

Client Service Director

M +45 2637 3339
[email protected]