Marketsquare
Shopper Insights

Vil du vide, hvordan dine kunder handler?

15 brancher, 247 aktører, 2200 respondenter

Ændringer i købsadfærden stiller konstant nye krav til retail og de marketing-
opgaver, som skal løses. For at følge med ændringerne i adfærd og præfe-
rencer gennemfører vi hvert år Marketsquare Shopper Insights-studiet. Og vi præsenterer det gerne for dig med fokus på netop din branche og viser dig, hvordan vi bruger studiet som et strategisk afsæt for mange af vores kampagner.

Studiet gennemføres på tværs af 15 brancher med 247 navngivne aktører og 2200 respondenter. Det kortlægger, hvordan de danske shoppere handler,

hvor de søger inspiration før og under et køb og hvilke kanal-præferencer de har i relation til fysiske butikker og e-handel. Det viser også, hvorfor de vælger, som de gør, og hvad de især lægger vægt på omkring købsoplevelser.
Herudover går studiet hvert år i dybden med særligt aktuelle emner. I år har vi derfor et yderligere fokus på sociale medier, brug af mobiltelefon i butik og købsadfærden omkring tilbud og rabatter.

Vil du høre mere om, hvordan dine kunder handler? Så ring til adm. direktør Jens Thrane-Møller på 2084 6473 eller kontaktdirektør Camilla Flindt Hjælmhof på 5136 2685 og aftal en gennemgang af studiet for den eller de brancher, der er relevante for dig.