Kunde
Batteriretur
Case
Give-away
Der findes et alternativ til kuglepen med logo
Batteriretur skiller sig gerne ud. Det er kampagnen med Bodil og Claes et godt bevis på. Den konsekvente kommunikationsstil ønskede man at føre videre, da bureauet blev briefet på en god ide til en universel give-away. Målet var at få et alternativ til mere traditionelle løsninger såsom kuglepen og køleskabsmagnet med logo. Det er lykkedes, så fremover forærer man nye kunder og forretningsforbindelser en rulle skraldesække med påtrykt handlingsanvisning. Det er anderledes samtalestarter, som er helt i tråd med resten af kampagnen.
Give-away - nu som kunstprojekt
Skraldeposen med den mundrette anvisning om, at ”Batterier hører fucking ikke hjemme her!” er i sig selv et lille stykke kommunikation. Vi bad fotograf Thomas Skou om at skabe nogle billeder, der simpelt kunne føre bevis for den pointe. Det kom der 6 forskellige motiver ud af. Disse kan nu bruges på alt fra plakater og postkort til social posts.