Farvel gætterier.
Velkommen viden

Forståelse for kundernes forretning

Marketsquare Insights

Hos Marketsquare gør vi brug af analyser, dataindsigt og brandmodeller, der bidrager til at afdække og forstå komplekse marketingproblemstillinger eller til at finde indsigter, der kan kvalificere eller forbedre indsatserne. Konkret viden og indsigt er altid fundamentet for vores rådgivning og vores kreative løsninger.

Vi gennemfører løbende Insights studier med deltagelse af op til 3.000 respondenter, og bygger derigennem indsigter om værdier og drivere, hvad der skaber brand excellence, købsadfærd på tværs af brancher og holdninger til bæredygtighed. For hvad er det egentlig, der afgør, hvor forbrugerne lægger deres penge?

Sidste år stillede vi skarpt på Generation Z – de unge forbrugere som på en lang række parametre har nye og anderledes holdninger, præferencer og krav både til de brands de interagerer med, og de arbejdspladser de vælger.

I år handler Marketsquare Insights særligt om Generation Y, de 30-45-årige, og deres ønsker, forventninger og adfærd. Generation Y har travlt med at etablere sig i livet, er stærkt værdibårne og møder budskaber med andre øjne og prioriteringer, og mange brands oplever, at det i stigende grad er svært at vinde deres opmærksomhed, interesse og præference. Insights studiet er derfor også kombineret med konkrete cases, der har skabt resultater i målgruppen.

Marketsquare Insights

Få en præsentation

Har du brug for indsigter om dine målgrupper eller din branche, så er du velkommen til en præsentation af Marketsquare Insights 2025 eller et af vores andre studier. Vi kan også hjælpe med at gennemføre analyser, der er skræddersyet til netop dine indsigtsbehov. Kontakt CEO Jens Thrane-Møller, COO Camilla Flindt Hjælmhof eller Client Service Director Suzanne Remillard for en præsentation.