Kunde
IKEA
Projekt
Det bare’ Ikea
Det bare’ Ikea
Ikea passer godt til den danske folkesjæl – både på godt og ondt. I landet, der opfandt janteloven, må man ikke blive for glad for sig selv. Så når andre roser os, følger vi op med et beskedent forbehold. Det er vores lettere bagvendte måde at sige tak på: ”Jeg gjorde bare mit arbejde”, ”Det er bare noget, jeg hurtigt smed sammen”, ”Kjolen her – det er bare en gammel las” Og selvfølgelig ”Det’ bare IKEA” – en sætning, der allerede fandtes og blev flittigt brugt af danskerne. Så i stedet for at prøve at ændre på sætningen, besluttede IKEA sig for at omfavne og eje den.
Demokratisk Design
Holdbarhed over tid og IKEAs rolle som en fast bestanddel af danskernes hjem siden 1969 blev visualiseret via fem historiske scener
En bekræftelse
Vi synliggjorde Ikea’s tilstedeværelse i de danske hjem og markerede samtidig Ikea’s 55-års jubilæum i Danmark.
55 år med muligheder
En film der rummer 5 tidsbilleder fra de 55 år.
En stue fra 60’erne, en entre fra 70’erne, et teenageværelse fra 80’erne, en flytning i 90’erne og så et soveværelse fra nutiden.
I de fem tidsbilleder udspiller sig et typisk scenarie der leder frem mod undskyldningen.

Purchase Intent Index på 114
Fra Januar 2024 og frem til maj 2024 har herofilmen været on air i en “original” version, med et stort medietryk og opnåede et Brand Trust Index på 114, Brand Desire Index på 106, Brand Awerness Index på 123, Value Proposition Index på 102 og Purchase Intent Index på 114.
Versionen blev både vist i en 30 og 15 sekunders variant.


tekst
Tekst tekst
Overskrift
The standard Lorem Ipsum passage, used since the 1500s
“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.”
Section 1.10.32 of “de Finibus Bonorum et Malorum”, written by Cicero in 45 BC
“Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?”

Camilla Flindt Hjælmhof
COO / Partner

Camilla er uddannet cand.scient.soc i Public Relations, og indledte de første 10 år af sin bureaukarriere hos Saatchi & Saatchi og Republica. Herefter blev det til 7 år på kundesiden med ansvar for marketing, kommunikation, PR og ledelse, indtil hun i 2013 kom til Marketsquare. Hun har arbejdet med kunder indenfor bl.a. dagligvarer, medier, benzin- og olie, shoppingcentre, NGO’er, spiludbydere, tobak, skønhed, livsstil, børn, bank, forsikring og sport.
Camilla er gift, har 2 børn og bor i Rungsted. Hun bruger sin fritid på familien, venner, sport, kunst, og rejser, og så kan hun slet ikke undvære at læse sin daglige avis. Af den trykte slags vel at mærke.
Skal vi snakke?
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.






