07.01.2020

863 marketingansvarlige har afsagt deres dom: Marketsquare er Danmarks bedste bureau til forretningsforståelse og forbrugerindsigter i MyImage 2020.

To førstepladser i MyImage

To førstepladser i MyImage-analysen 2020

863 marketingansvarlige har afsagt deres dom:
Marketsquare er Danmarks bedste bureau til forretningsforståelse og forbrugerindsigter.

 

Årets imageanalyse er på gaden, og igen i år ligger Marketsquare flot placeret. Marketsquare har tidligere været i top-3 i flere kategorier, men i år er det blevet til hele to førstepladser. I kategorierne Gode til forretningsforståelse og Gode til forbrugerindsigter er Marketsquare ifølge MyImage analysen Danmarks bedste bureau. Derudover er Marketsquare i kategorierne Gode til at skabe resultater og Gode til digitale løsninger også placeret i fint selskab på henholdsvis en 6. og en 8. plads. På Marketsquare lever vi ud fra devisen om, at Handling bygger Brands. At Marketsquare kommer ind på en 6. plads i MyImage analysens Brand Position Index, tolker vi som et resultat af, at vores strategiske arbejde omkring at styrke spidskompetencerne på tværs af afdelinger har båret frugt.

 

Jens Trane-Møller, CEO og partner, er naturligvis glad for resultaterne:

“Fundamentet på Marketsquare er, at vi skal forstå vores kunders forretning. Derfor glæder det mig, at vores kunder og CMO’er landet over oplever det samme.

Vores shopper insights værktøjer har vist deres værd i en række cases, og det er netop i samspillet mellem forbrugerforståelsen og forretningsforståelsen, at Marketsquare har sin styrke. At vi er endt på den øverste podieplads i begge kategorier, tager vi som en indikation på, at vores tilgang til markedet anses som værdifuld for både brands og CMO’er.”

 

Søren Bo Steendahl, Digital direktør, hæfter sig især ved springet i den digitale del af analysen:

“Det glæder mig at se, at vores digitale oprustning har båret frugt, og det er en fantastisk positiv udvikling, at jeg kan se, at vi i år ligger i top-10, når det gælder at være gode til digitale løsninger. Det har været et vigtigt indsatsområde for os, og at være fullservice-bureau i dag er jo netop at kunne tænke den digitale aktivering ind i hele kunderejsen.”