Kunde

GreenMobility

Løsning

Brand Communication Film

GreenMobility flytter både mennesker og holdninger

Er det ikke på tide, vi skifter mig mig mig-kulturen ud med en os-kultur? Det handler ikke kun om støj i bybilledet – det handler om færre biler på gaderne og bedre miljø. Det er god stil at køre lydløst. Og det er god stil at dele. Dit bilvalg siger en del om dig. Og en lydløs elbil siger det hele uden at sige et ord.

8 byer

Ud over København - GreenMobilitys hjemstavn - opererer de også i: Aarhus, Malmø, Gøteborg, Antwerpen, Gent, Helsinki og Bruxelles.

120.568 brugere

110 internationale eksperter anslår, at delebiler i 2030 vil kunne erstatte 40% af bykørsel.

950 biler

GreenMobility driver en 100 % elektrisk free-float carsharing platform.

100 ansatte

Fordelt i de 8 byer står over 100 ansatte klar til at servicere både kunder og biler.

Det er god stil at køre lydløst. Og det er god stil at dele.

Hos GreenMobility arbejder man på en verden, hvor støj, trafikbelastning og forurening ikke eksisterer i byerne. En verden hvor man arbejder på sharing i stedet for at eje mere og mere. 

Fremtiden er noget vi deler. Og så kan vi ligeså godt dele vores biler. Vel at mærke dem der er ikke påvirker klimaet i byerne. 

Mobilitetsløsninger er et vigtigt første skridt i retning af at man fjerner flere private biler fra bybilledet. 

Lad os skifte fra den nuværende mig-mig-kultur til os-kultur hvor vi begynder at dele mere!

0 CO2 udledning 0 støj

GreenMobility driver en effektiv free-floating carsharing flåde bestående af flere hundrede elektriske bybiler på tværs af en række europæiske byer. Med tusindvis af daglige ture hjælper GreenMobility med at skabe renere og mere støjfri byer, reducere trængsel og skabe en reel klimaforbedring.

Et alvorligt budskab kan godt leveres med et glimt i øjet

Steffen W. Frølund, Chief Marketing Officer Greenmobility:

”I en tid hvor vi trods de erkendte klimaforandringer, alligevel fortsætter med at køre rundt i store benzinslugere, så skal der tydeligvis mere til end formaninger.

En adfærdsændring kommer først, når vi erkender, at bilerne som statussymbol er et forældet mindset! 

Det er netop den indsigt, som vores nye film så præcist synliggør. Og den slipper afsted med det, fordi det er med et velment glimt i øjet.”