Kunde

Rosendahl

Projekt

Rosendahl og en ny generation

Rosendahl og en ny generation

Rosendahl er et kendt brand, som har haft et naturligt fokus på design og funktion - også i kommunikationen. Positionen i de ældre målgrupper er stærk. Vi har hjulpet Rosendahl med at skabe mere genklang i de yngre generationer.

Make Moments Matter

Den nye brandplatform hedder Make Moments Matter. Her handler det mindre om produkter og mere om nærhed og autenticitet – vigtige værdier for Y’erne og Z’erne.

Fejring af det ægte

Repositioneringen fejrer det ægte og hverdagsøjeblikkene. Både de håndskrevne tekster og det levende billedsprog viser, at ægthed betyder mere end perfektion.

Bygget på indsigt

Det er en stor beslutning at repositionere sit brand. Men det bliver lettere at vælge retning, når man gør det med baggrund i data. Her hjalp Marketsquares generationsanalyse. Den viste, at 59 % af Gen Z synes, at et brand skal være autentisk og naturligt – og den overvejende del af Gen Z og Y forventer, at brandet udtrykker deres personlighed.